Privacy Policy
-
Algemeen
Supstain respecteert uw recht op privacy en waarborgt de beveiliging van informatie en data. Wij zijn bewust dat informatie gevoelig is en zijn zelf ook gesteld op onze eigen veiligheid wanneer we websites bezoeken en services gebruiken. Daarom willen wij ook uw informatie en data zo goed mogelijk beveiligd houden.
Deze Privacy Policy is geschreven om u te informeren welke informatie wij vergaren met het gebruik van onze website en wanneer wij dit vergaren. Daarnaast is er in deze Privacy Policy het kopje ”Facturen” opgenomen om u te informeren over het gebruik van de data die u aanlevert wanneer u klant bij ons bent.
2. Website
2.1 Uw informatie via de website
Wij kunnen twee soorten informatie verzamelen afhankelijk van de acties die u doet op onze site: (1) persoonlijke informatie die wij vergaren wanneer u uw contactgegevens invult bij de pagina “Contact” zoals uw voor- en achternaam en e-mailadres en (2) informatie die u niet persoonlijk identificeert, zoals uw IP adres.
2.2 Uw informatie bij het opstellen van een contract
Op het moment dat u zich bij ons bindt vragen en gebruiken wij enkel uw persoonlijke informatie die nodig is om een legale relatie op te stellen. Deze data, net als alle andere opgeslagen data, wordt vastgehouden tot op het moment dat de informatie niet meer nodig is om te gebruiken voor het specifieke doel.
2.3 Het gebruik van uw informatie via de website
Wij verzamelen geen enkele persoonlijke informatie wanneer u enkel onze site bezoekt. Wij verzamelen pas persoonlijke informatie wanneer u het contactformulier invult en naar ons opstuurt. Wij kunnen niet-persoonlijk identificeerbare informatie verzamelen, zoals pagina “clicks” en hoeveel personen een specifieke pagina op onze website bezoeken. Deze informatie wordt verzameld ten gunste van het analyseren van het gebruik van onze website. Wij verzamelen dit soort informatie via Google Analytics. Het is mogelijk dat wij deze niet-persoonlijk identificeerbare informatie bundelen om een algemeen beeld te vormen van het gebruik van onze website en deze te delen met derden, zoals investeerders en sponsoren.
2.4 De opslag van uw informatie
De website van ons bedrijf is gehost door Wix.com. De niet-persoonlijk identificeerbare informatie en de informatie die u naar ons opstuurt via het contactformulier kan worden opgeslagen in Wix's data opslag, databases en algemene Wix.com applicaties. Zij slaan uw data op op een beveiligde server achter een firewall.
2.5 Uw informatie bij het opstellen van een contract
Op het moment dat u zich met ons bindt vragen en gebruiken wij enkel uw persoonlijke informatie die nodig is om een legale relatie op te stellen. Deze data, net als alle andere opgeslagen data, wordt vastgehouden tot op het moment dat de informatie niet meer nodig is om te gebruiken voor het specifieke doeleinde.
3. Facturen
De beveiliging van de data (facturen) van onze klanten is voor ons van zeer hoge prioriteit. Daarom garanderen wij dat de data die wordt aangeleverd volgens de EU GDPR wetgeving wordt behandeld. Wij gebruiken het bedrijfsportaal Tresorit waarin u ons uw facturen kunt opsturen en wij onze rapporten met u kunnen delen. Tresorit garandeert de naleving van de GDPR wetgeving en is daarnaast end-to-end versleuteld, wat betekent dat alle data die binnenkomt gecodeerd wordt. Verdere informatie hierover is te vinden op de website en in de privacy policy van Tresorit.
4. Uw rechten
U heeft het recht om uw informatie altijd in te zien die wij verzamelen. U heeft altijd het recht om uw informatie te laten verwijderen als u niet meer wilt dat wij uw data verzamelen. U heeft altijd het recht om uw informatie te wijzigen.
5. Updates van de Privacy Policy
Deze Privacy Policy kan elk moment worden geüpdatet. Wanneer de gewijzigde Privacy Policy op onze site staat, betekent dit dat de wijzigingen vanaf dat moment van kracht zijn. Wij zullen u als klant op de hoogte houden wanneer er grote veranderingen hebben plaatsgevonden.